Pogosto zastavljena vprašanja

Ne. Zaenkrat ponujam le digitalne izdelke v PDF obliki. Izdelke si prenesete na svoj računalnik, natisnete in po potrebi izrežete, plastificirate. Podrobnejša navodila so na voljo na začetku vsakega PDF dokumenta.

Samostojni izdelki so posamezni delovni listi, manjše zbirke ali družabne igre (število strani oziroma iger je navedeno pri opisu izdelka). Zbirke tematsko združujejo posamezne samostojne izdelke (»čustva«, »poletje«, »spet v šolo« …),  občasno ponujajo izdelke, ki niso na voljo kot samostojni in so na voljo po ugodnejši ceni.

Ja. Število prenosov ni omejeno.

Ne. Čas prenosa ni omejen. Izdelke si lahko kadarkoli prenesete iz povezave v potrditveni pošti, ki jo prejmete na svoj elektronski naslov ali z nadzorne plošče vašega uporabniškega računa, če ste ga ustvarili.

Plačilo je možno  preko PayPala, s plačilnimi karticami, nakazilom na TRR in preko e-računa.

Na blagajni preprosto izberete “Neposredna bančna transakcija” in sledite navodilom. Na svoj elektronski naslov boste takoj po zaključenem nakupu prejeli pošto z informacijami o opravljenem nakupu. Če je ne dobite, prosim poglejte med vsiljeno pošto. V pošti bodo tudi vsi potrebni podatki za plačilo. Po prejetem plačilu, boste v svoj elektronski nabiralnik prejeli pošto z vašimi izdelki – s klikom na ime izdelka, si jih prenesete na svoj računalnik, in računom v priponki.
 

Seveda. Povpraševanje mi lahko pošljete na elektronski naslov helena@specialka.si, jaz pa pripravim e-račun in ga pošljem vaši ustanovi.

 

Ob neuspešnem plačilu mi pišite na helena@specialka.si. Vsak zaplet rešujem individualno, odzvala se vam bom v najkrajšem možnem času.

 

Občasno strankam nudim kupone s popustom, o katerih vas obveščam preko elektronske pošte, na katero se lahko prijavite ob koncu naročila, in na svojem Instagram profilu @helenakokotka.

Ne. Nakup lahko izvedete tudi kot gost. Vam pa registracijo priporočam iz praktičnih razlogov, saj so vam tako kupljeni izdelki na voljo kadarkoli, kjerkoli za neomejeno število prenosov.

Uporabniški profil ali »Moj račun«, v katerega lahko vstopate s klikom na povezavo na dnu spletne strani Specialka.si vsebuje vaše osebne podatke, ki ste jih vnesli ob registraciji oziroma opravljenem nakupu. Te podatke lahko kadarkoli spremenite, posodobite.

Tukaj najdete tudi vsa svoja naročila s podrobnostmi opravljenih nakupov (računi).

S klikom na »Prenosi« se vam odprejo vsi vaši izdelki. S klikoma na obarvan okvirček z imenom izdelka si ga lahko ponovno prenesete.

Ker so vse funkcije uporabniškega profila koristne in vam nudijo boljšo uporabniško izkušnjo, vam registracijo toplo priporočam.

 

Prijava nikakor ni obvezna. Občasno bo v vaš elektronski poštni nabiralnik prispela specialkina pošta z novostmi, ugodnostmi, presenečenji.

Morebitne nepravilnosti sporočite na helena@specialka.si. Za vsako informacijo vam bo hvaležna.

Morebitne nepravilnosti sporočite na helena@specilaka.si. Za vsako informacijo vam bo hvaležna, hkrati pa boste prejeli brezhiben izdelek.